Jak wdrażamy?

1

ANALIZA PRZEDWDROŻENIOWA

Audyt logistyczny
W trakcie audytu chcemy poznać procesy logistyczne jakie wykorzystuje przedsiębiorstwo, rozpoznać występujące w nich zależności oraz określić złożoność.

Analiza funkcjonalna
W trakcie analizy chcemy jak najlepiej poznać oczekiwania i potrzeby funkcjonalne działów przedsiębiorstwa bezpośrednio objętych wdrożeniem jak i tych które skorzystają na nim pośrednio.

Dzień 1
2

Integracja z ERP lub innymi systemami

Integracja z systemem ERP stanowi ważny element wdrożenia. Umożliwia pobranie informacji kartotekowych oraz wybranych typów dokumentów np. zamówień od odbiorcy, a po ich przetworzeniu w PRO WMS zapisaniu w ERP dokumentu wydania. ProWMS integrujemy również z systemami organizacji produkcji i innymi aplikacjami przedsiębiorstwa.

Dzień 15
3

Adaptacja ProWMS

Nie ma 2 przedsiębiorstw charakteryzujących się identycznymi procesami logistycznymi, w których gospodarka magazynowa byłaby tak samo zorganizowana. Z tego względu, częścią każdego wdrożenia jest adaptacja, zapewniająca Klientowi uzyskanie rozwiązania idealnie dopasowanego do jego oczekiwań, uwzględniającego wszystkie uwarunkowania w jego procesach.

Dzień 45
4

Moduły dodatkowe do ProWMS

Rozwiązanie klasy WMS jest ściśle procesowo powiązane z innymi łańcuchem operacji realizowanych w przedsiębiorstwie. Doświadczenie wielu wdrożeń nauczyło nas że sam WMS rzadko kiedy pokrywa samodzielnie całe zapotrzebowanie na automatyzację i kontrolę procesów. Z tego względu dostarczamy moduły które: umożliwiają automatyczne fakturowanie i wysyłkę dokumentów na podstawie dyspozycji wydania, automatyczną komunikację z firmami kurierskimi i przygotowanie dokumentów transportowych, znakowanie i automatyczną identyfikację produktów, integrację z TMS zarządzającym transportem własnym oraz realizowanym przez spedytorów (SOTiPM). Zarządzanie ruchem na placu, załadunkiem pojazdów i komunikacją z kierowcami, poprzez rozwiązanie YMS (yard management system).

Dzień 60
5

WDROŻENIE

Parametryzacja zaadaptowanej już aplikacji umożliwia rozpoczęcie pilotażu przez użytkowników z zastosowaniem ustawień aplikacji zbliżonych do ostatecznych.

Dzień 80
6

Testy Wdrożeniowe – pilotaż.

W trakcie pilotażu na podstawie zgłoszeń użytkowników i obserwacji wdrożeniowców wprowadzane są poprawki do aplikacji wchodzących w skład ProWMS. Tworzone są scenariusze zastosowania poszczególnych funkcjonalności oraz instrukcje stanowiskowe.

7

Uruchomienie i wsparcie rozruchowe

Uruchomienie produkcyjne systemu wiążę się z wykonaniem szeregu czynności związanych z ustaleniem faktycznego stanu towarów na moment rozpoczęcia pracy z wykorzystaniem Systemu. Z chwilą uruchomienia wszystkie operacje mające skutek magazynowy muszą być wykonywane z wykorzystaniem ProWMS.

Dzień 100
8

SLA – gwarantowane wsparcie eksploatacyjne

WMS jest strategicznym komponentem ekosystemu informatycznego przedsiębiorstwa. Musi działać sprawnie i bezbłędnie, a zaobserwowane problemy eksploatacyjne muszą być szybko i skutecznie rozwiązywane przez producenta. Te właśnie założenia realizuje umowa SLA, która gwarantuje wysoką dostępność wsparcia eksploatacyjnego świadczonego przez naszych specjalistów oraz w razie potrzeby kompletne utrzymanie w ruchu.

9

STAŁY ROZWÓJ

Produkt informatyczny który nie jest rozwijany z czasem ulega degradacji funkcjonalnej. ProWMS jest nieprzerwalnie rozwijany od ponad 10 lat.Nasi Klienci mają stały dostęp do aktualizacji, zapewniających nowe funkcjonalności, raporty oraz regularne usuwanie błędów z wykorzystaniem hotfixów. Z każdym rokiem przybywa modułów dodatkowych które integrujemy z ProWMS, a których wykorzystanie umożliwia zastosowanie systemu w nowych obszarach organizacyjnych, w tym do kolejnych celów biznesowych.

Wdrożenie systemu informatycznego WMS w firmie

Jak wygląda wdrożenie systemu informatycznego WMS w Twojej firmie? Doskonale obrazuje to poniższa grafika i opisane kolejne kroki wdrożenia.

Pierwszym krokiem jest analiza przedwdrożeniowa, która obejmuje audyt logistyczny i analizę funkcjonalną. Podczas audytu możemy poznać zachodzące procesy logistyczne w Twojej firmie, rozpoznać zależności pomiędzy nimi, stopień skomplikowania i określić złożoność. Podczas analizy funkcjonalnej poznamy potrzeby poszczególnych działów Twojego przedsiębiorstwa, które bezpośrednio zostaną objęte wdrożeniem systemu WMS.

Drugi etap to integracja oprogramowania magazynowego z systemem ERP - etap ten umożliwia pobranie niezbędnych informacji kartotekowych i wybranych typów dokumentów. Możemy również zintegrować ProWMS z systemami organizacji produkcji.

Trzeci etap wdrożenia systemu informatycznego to adaptacja ProWMS. Podczas adaptacji możemy zapewnić naszemu klientowi uzyskanie idealnie dopasowanego rozwiązania, które uwzględni zachodzące procesy w przedsiębiorstwie, a także uwarunkowania.

Moduły dodatkowe i wdrożenie ProWMS

Naszym klientom bardzo często dostarczamy dodatkowe moduły, które umożliwiają m.in. automatyczne fakturowanie i wysyłkę dokumentów na podstawie dyspozycji wydania, automatyczną komunikację z firmami kurierskimi i przygotowanie dokumentów transportowych, czy też integrację z TMS zarządzającym transportem własnym oraz realizowanym przez spedytorów (SOTiPM). Dzięki temu można jeszcze efektywniej wykorzystać w codziennej pracy ProWMS i dopasować go do indywidualnych procesów zachodzących w danej firmie. Etap instalacji modułów dodatkowych, a także ostateczne wdrożenie systemu WMS zamykają się w czwartym i piątym etapie.

Etap szósty to pilotaż - na podstawie zgłoszeń użytkowników, a także obserwacji wdrożeniowców, wprowadza się niezbędne poprawki i tworzy scenariusze zastosowania konkretnych funkcjonalności.

Etap siódmy to uruchomienie oraz wsparcie rozruchowe. Uruchomienie produkcyjne systemu wiąże się z wykonaniem wielu czynności powiązanych z ustaleniem m.in. faktycznego stanu towarów.

Etap ósmy wdrożenia systemu informatycznego WMS w firmie to umowa SLA, czyli gwarantowane wsparcie eksploatacyjne. Umowa SLA zakłada sprawne i bezbłędne działanie WMS. Gwarantuje ona wysoką dostępność wsparcia eksploatacyjnego świadczonego przez naszych specjalistów.

Etap dziewiąty zakłada stały rozwój. Oznacza to, że nasz system ProWMS jest na bieżąco rozwijany od ponad 10 lat. Klientom gwarantujemy ciągły dostęp do wszystkich aktualizacji, nowych funkcjonalności, raportów, usuwania błędów. Każdego roku możemy zaoferować naszym klientom nowe moduły dodatkowe, które znacząco przyczyniają się do realizacji kolejnych celów biznesowych w ich firmie.

Nie czekaj

i wyprzedź konkurencję

Zamów bezpłatne demo

Jeżeli chcesz poznać możliwości Omnicommerce i upewnić się, że nasza platforma internetowa jest odpowiedzią na potrzeby Twojej firmy i klientów, nie czekaj dłużej i już dziś zamów bezpłatne demo.

Umów się na spotkanie

Z chęcią porozmawiamy o Twoich potrzebach, opowiemy szczegółowo o możliwościach naszego rozwiązania i wesprzemy Cię w doborze funkcjonalności platformy. Spotkajmy się i razem opracujmy rozwiązanie dla Twojego sukcesu!

ITCenter Sp. z o.o. Sp. k.
ul. L. Kondratowicza 37
03-285 Warszawa
Zobacz na mapie

22 888 5000
[email protected]

Polityka prywatności
Nota prawna

Zadzwoń
22 888 50 00
Spotkajmy się
ul. L. Kondratowicza 37, Warszawa
© ITCenter 2019      Projekt i wykonanie ITCenter