Zbliżamy się do zakończenia etapu wdrożenia systemu PROWMS w jednej z hal magazynowych w Nadarzynie.
Bardzo ciekawe i zróżnicowane potrzeby w ramach jednej lokalizacji fizycznej magazynu.
PROWMS wspiera pracę magazynu, który realizuje wydania dla detalicznego e-commerce i jednocześnie obsługuje dystrybucję dla sporego kawałka EUROPY.
Fellowes Polska S.A. wdrożył system PROWMS w ścisłej integracji z ERP. Aktualnie rozwiązanie steruje wszystkimi operacjami w magazynie oraz operacjami specjalistycznymi, w tym kompletacjami oraz przyjęciami z produkcji.
W krótkim czasie PROWMS stał się podstawowym systemem logistyki magazynowania, organizacji dostaw oraz realizacji wydań i wysyłek.
PROWMS wspiera komunikację z firmami kurierskimi, obsługę serwisu urządzeń, a dzięki integracji z Omnicommerce B2B (https://omnicommerce.pl) ułatwił realizację zamówień pochodzących z platformy B2B.
Grupa Medos, dostawca akcesoriów do solatki otoworowek, zaopatrujący ponad 80% rodzimych producentów stolarki PCV i aluminium, zdecydował się na wdrożenie systemu PROWMS.
Już po 6 miesiącach, w czerwcu 2019 roku PROWMS został uruchomiony w magazynie tradycyjnym oraz w styczniu 2020 roku w magazynie zautomatyzowanym o pojemności > 15 tyś. miejsc paletowych.
PROWMS został również zintegrowany z systemem ERP i na obecna chwilę realizuje kilkaset operacji przyjęcia oraz wydania dziennie, organizuje pakowanie oraz automatyczną emisję dokumentów handlowych i transportowych.
System organizuje również przyjęcia z wydziałów produkcyjnych, transport wewnętrzny z wykorzystaniem wózków oraz optymalna alokację wyrobów w dynamicznie parametryzowanych strefach składowania magazynowego.
PROWMS, dzięki dużym możliwościom adaptacji został dostosowany do oczekiwań Medos i rok po rozpoczęciu eksploatacji przez Medos jest nadal rozwijany w współpracy z Klientem, dzięki czemu rozwiązanie przez cały czas dostarcza funkcjonalności niezbędnych dla dynamicznie rozwijającego się przedsiębiorstwa, wyprzedzając jego aktualne potrzeby.